blog si budak monteL

bukan mudah untuk mencapai ape yang kite ingin kan...usaha dan teros berusaha ! sayang kamu yang menyokong dan menjadi back bone saya selame nie...LoveLoveLove kamu poeber-poeber !!

Tuesday 10 January 2012

aku dan lesen kereta ^^

hai kawan blogger >______<
lame gak aku tak post kat blog aku nie.. kososng jerk, suram je kn...
actually aku dh start pengembaraan dalam sem5 nie...
aku dah start busy nak uruskn ini lah itu lah...& macam2 lagi....


tajuk aku nie especially saje je tak tahu nak letak tajuk ape...
aku nak kongsi yang aku baru saje sebulan 2 baru dpt lesen keta ok..
lesen motor aku dah lame full dah la..so lesen keta pon full laa ikot lesen motor aku nie ha..
tak de la malu sangat nak bawak keta ade tampal P kn..eheheh (berlagak plak !)
aku baru nak bermanje2 ngn keta di jalanraya.. tak jauh mane pon lagi aku bawak..
tapi lau family aku onn utk aku jalan jauh.. mmg dh jauh aku drive...hahaha....
(sebnr nyer aku nie pantang di beri lampu hijau, cepat je aku nk g jalan kn.. haha !)

nie gambar aku drive, mcm was2 jerk kn tgk aku yg drive.. kadang2 aku pon tak caye gak aku yg drive.. hehehe....
  >_________________________________________________________<
actually lesen keta aku dh pernh amik dulu tp x pas kt jalanraya.. ble dh lame tak sambong amik,asik busy ngn study & kelas full tiap2 aie campur plak ngn kemalasn aku nak g amik lagi.. memang tak la kn !.. hukhuk..then date dia pon dh mati..... so kne amik baru... dlm sebuln je aku gajin kan diri g amik sbb dh kne pakse... hahaha..anyway aku sambong pon kt tempat baru senang sikit tempat nye... walaupon jauh aku g amik tau..
45min perjlanan setiap kali aku nk g belajau... gajin2 kan la diri nie...bile dah dpt happy yg teramat la sgt..so kepale aku tak laa pening asik nak pk kn lesen nie jerk..
freedom & 1 day ble dh bkerja aku nak amik keta sendiri.. walalalalaaa !
dengan harapan ingin berjaya & want have my own company..
wait & see...wish me luck :)

No comments: