blog si budak monteL

bukan mudah untuk mencapai ape yang kite ingin kan...usaha dan teros berusaha ! sayang kamu yang menyokong dan menjadi back bone saya selame nie...LoveLoveLove kamu poeber-poeber !!

Tuesday 20 December 2011

Hanye sebuah perasaan (:

arghh ! nape tibe2 gindu plak nie....
tahu tak aku gindu sape ? hehehe..
aku gindu kat kembar hazama....
sebab ape aku cakap kembar hazama ?
sebab muke, mate, mulut, senyuman nye sama sebijik macam hazama...
dah la aku memang minat hazama daripada sebelum dia masok AF lagi tahu tak. !


nie hazama lah ! tapi macam nie lah muke budak 2... 
first time aku tengok, ingat kan hazama lah kn.. haha

first time aku jumpe dia, mase dia datang raye rumah aku aie 2...
second aku jumpe dia, mase cupPrix motor kt Mitc...
sempat jeling2 lagi tau...hahaha
dia 2 kawan kepada kawan akak aku....
kawan akak aku 2 abg afiq budak bengkel....
aku selalu service motor kat abg afiq....
abg afiq 2 masok bertanding lumbe motor...
tak sangke plak 'dia' pon ade.. hihihi >_<
dah tentu2 la ade, name pon kawan baik si abg afiq 2...
dia budak bengkel gak..hehe (tak kesah pon keje ape)

aku datang pon kejap je kot, sebab akak aku ade hal pas 2...
sebelum balik sempat aku suh abg afiq kimsalam kat dia..
abg afiq cakap name dia faizal, FB ade tapi aku tak dapat lagi FB dia...
& dia pon tak sangke aku boleh kimsalam kat dia.. haha..
abg afiq cakap dia tak de awek.. suke tak suke tak... ! haha...
(gatal lah 2)
yang paling aku suke dengar la kan, budak 2 jenis tak memilih...
hope oneday aku dapat berkenalan dengan dia.. hehe

:| aku sedar sape aku, aku tak berharap pon...
just suke tengok dia je sebab dia macam hazama |:
~ kalau ade jodoh kite jumpe lagi yer (:


No comments: