blog si budak monteL

bukan mudah untuk mencapai ape yang kite ingin kan...usaha dan teros berusaha ! sayang kamu yang menyokong dan menjadi back bone saya selame nie...LoveLoveLove kamu poeber-poeber !!

Friday 16 December 2011

semakin happy now ^_^

couple couple couple, pakwe makwe ?
aduh, aku tak tahu la nape skg nie aku semakin bahagia tak de 2 cmue...
yang lame tetap di hati aku tak di nafi kan lagi.....
tapi aku rase aku tak nak & tak heran dah 2 smue wt mase skg nie...
kdg2 ade gak laa jalouse kn, tipu la lau perasaan 2 xde....
dengan yg skg nie ble couple je letk gmbr pkwe makwe, 
aku rase cm ee ! bawu couple kot.. lom kawen lg...
better x tak payah nak over confident sgt kn, 
kte hanye mampu merancg tapi Allah yg tentu kn...
lau tak de jodoh kn malu jerk nnti.... (pendapat aku jerk !)
tapi aku malas nak pk 2 smue lagi... kdg2 buang mase aku jerk...
banyk lagi yg lebih penting kot....
aku nak kejar cita2 & impian aku iaitu aku nk bukak business aku sendiri oneday insyallah... :)
sebab abg aku dh ckp lau aku tak nak keje mkn gaji ngn owg,
aku bole bukak business sndri...
aku nk smue yg aku ingin kn tercpai... >_<
_____________________________________________________________

JODOH plak ?
lepas dh stabil ngn keinginan aku 2 bawu aku nk pk jodoh.....
mungkin skg blom jodoh aku ngn cpe2 kot....
insyallah setiap owg ade jodoh nyer yg di tetap kn cume cepat atau lambat saje..

No comments: