blog si budak monteL

bukan mudah untuk mencapai ape yang kite ingin kan...usaha dan teros berusaha ! sayang kamu yang menyokong dan menjadi back bone saya selame nie...LoveLoveLove kamu poeber-poeber !!

Saturday 21 January 2012

cinta bole datang dan pergi ... !

Ape yang ade dengan cinta ea .. ??
kadang2 cinta nie sering buat kite mudah leka & sakit...

cinta yang lame telah pergi, kini cinta yang baru telah datang menyinari...
aku tak tahu samada aku dah betol2 bersedia untuk terima cinta yang baru nie....
hanye mase & jodoh yang akan menentu kan....
dalam mase yang same, aku rase kan cinta yang baru ini akan kekal...
apekah perasaan aku semate2.. actually aku dah penat nak bercinta cinton nie..
mase untuk pk my future & my kerjaya...
mahu kumpul harte sendiri baru la nak pk.. 
tp kadang2 cinta nie bole membuat kan kite menjadi leka & bute..
(pesanan untuk diri, jangan terleka dengan kemewahan & kemesraan duina semate2 !!)

aku try menjadi yang terbaik untuk cinta yang baru ini.... 
imuaL & iLuaL u madiey ... :P

___________________Angin sampai kan lah berita__________________
                       buat dia yang di sana, kau bisikan dari telinga nya,
                                 BAHWA AKU CINTA KEPADA NYA <3

No comments: