blog si budak monteL

bukan mudah untuk mencapai ape yang kite ingin kan...usaha dan teros berusaha ! sayang kamu yang menyokong dan menjadi back bone saya selame nie...LoveLoveLove kamu poeber-poeber !!

Thursday 24 November 2011

exam ! exam !! exam !!!

toink toink toink !! hehehe


_________________________________
wah cam xcye je dah lepas 6paper dah....
just tinggal 1 je paper lg sok...
debaran yang sangat kuat sebab esok adelah paper LAW...huh ! 
aku cuak sangat nie... nak2 time nk jawab soalan case study..alamak !
harap2 aku bole lah jawab ea......
sem4 nie aku amik smue subject so smue nyer ade 7 subject...
banyak tak ? banyak kn? hahahaha
kebanyak kn nye lak jenis yang kne membace jerk...
tapi alhamdulillah dh selesai 6..tinggal 1 je lg...
kepada kawan2 gudluck yer 4 ur final..
hope kte akan graduate same2 seperti mane kite masok first time dulu...
aku sayang kowg wlaupon aku ade kcik hati ngn kowg...hahaha ! (:
perkenalan ngn kowg sangat indah bagi aku.....
<3 love u all <3
..............................................................................................?? :)

No comments: