blog si budak monteL

bukan mudah untuk mencapai ape yang kite ingin kan...usaha dan teros berusaha ! sayang kamu yang menyokong dan menjadi back bone saya selame nie...LoveLoveLove kamu poeber-poeber !!

Saturday 22 October 2011

Malam yang paling aku cheerful sangat2.....

tahu x ape dia??? hehehe
mlm annual dinner kolej aku kali ke-3...
wahh2 ! masing2 ngn pakaian masing2...
mcm2 jnis aku tgk,tp tema nyer tetp 1 iaitu RED& BLACK... :)
smart gk tema nie,wlaupun mle2 mmg kteowg bangkang abis2 kot..hahaha
yelaa mcm2 karenah ea kowg..baik laki baik pmpuan...
comei sgt2 kowg mlm td....
appy sgt2 mlm td...hilag kejp mslh aku ble ngn kowg.....
tp nie last dinner aku ngn kowg kn..sbb sem depn kte kn dh last sem...
anti msti gindu kn saat2 nie....
tp dk klas aku aku xkn upe kn kot...
dri sem1 smapai sem last ngn kowg jerk kn3....
mne x nyer klas kte 11owg je kot..hahaha..
syokkk sgt2 dpt rkan klas mcm kowg...
wlaupn ade slh phm ckit2...
tp kejp je kn3...... hehehe....
pape pon aku nk wish jgn upe aku tau n thanks sudi jd kwn2 klas aku yg sporting..... (:


 nie la dk klas sy....comei2 sweet2 kacak2 kn..hehehehe  :P

nk top je dk nie kn...hahaha.....rose for u alL... <3


No comments: