blog si budak monteL

bukan mudah untuk mencapai ape yang kite ingin kan...usaha dan teros berusaha ! sayang kamu yang menyokong dan menjadi back bone saya selame nie...LoveLoveLove kamu poeber-poeber !!

Saturday 22 October 2011

Bice kan diri tanpe nye :(

skang ape yg perlu aku buat aku kne bice kn diri tanpe nyer,
tanpe mcj dia,tanpe call dia,tnpe dia di sisi....:(
ape yg terjadi ade hikmah nyer..
mgkin sebalik kesedihan ini dtg yg lagi baik ke kn...hmm
mmg sush sgt nak upe kn dia tuk kali ke-2..
sush sgt !!...tp nie yg aku kne lalui skg......
tak nk di sbb kn aku,dia akn lbih terbeban lg....
pemergian kau bukn kerelaan aku,
aku terpkse biar kn kau pergi demi kabaikan kite.... 
moge kau lebih bahagie tnpe aku di sisi kau.....
biarkan kau pergi bukn sbb aku tidak syg lg..tapi aku.............!
terlalu menyayangi kau... :(


No comments: