blog si budak monteL

bukan mudah untuk mencapai ape yang kite ingin kan...usaha dan teros berusaha ! sayang kamu yang menyokong dan menjadi back bone saya selame nie...LoveLoveLove kamu poeber-poeber !!

Wednesday, 12 October 2011

Saya perkenalkan mereka nie yer ~ ≧◡≦

firstly,aku syg syg sgt kat kowg....!
kowg kwn aku yg pling aku syg..HAHA!

nie kwn aku mase budk sek mengh lagi cmpai ckg....
nie di kre GMS(geng mtor sek) aku lah...mane2 je dulu aku g msti ngn diaowg nie mengulau je..haha
nak2 mse abis SPM twos lepk pantai beb ! terbaik lah kowg.....lup kowg sgt.!

nie mase sek menengah..kami berjog ujung mggu jer..hehe :)
nie skg nye pic... dh besar dh kowg..haha !

nie baby kami tau...comei x? actually,baby slh sowg geng kami tau yg dh kwen...
-amanda imani-

nie raye kami aie 2..(2011 eid)
actually ade lg 2owg yg xde...hurmm :(
_________________________________________________
Nie kwn aku di zaman kolej plak...skg nie la zaman kolej aku (2010-2012)...
mne aku g msti kowg ade,mne kowg g msti ade aku....
tak bosan ker?? haha... actually, aku ngn diaowg nie dri sem1 cmpai ckg kot...
dh mcm adeq bradik...sukeduke aku kowg ade je..kn3...
story mory pn msti ngn kowg gk...boyfwen2 pon kowg thu je..hahaa..
wlaupn kdg2 slisih phm yg aku xley blah !..mle lah nk bwk mke msing2...
hahaha...sowi kawan lau aku terlalu eGo'..hehee
cje touching je ngn kowg...haha...
(tp aku nk kowg tahu aku appy sgt ade kwn mcm kowg yg syg aku n sudi kwn ngn aku)
tahu x mse2 gadoh2 pon kdg2 aku gindu kn saat mse kte appy2,lepaking2 bersame tau...ble pk kn alik,aku sedih gk lau mse gadoh2 dlu...hehe..mcm budk2 kn...tp skg x dah kn..msing2 dh besar..haha !.ape2 pon clow talk kan3??....



nie mase sem2... besh kot..hehe ! 

dh laa,pnt nk cite pnjg nie....ape yg terbaik adelah dapat kwn mcm kowg2 smue...lup u alL..
--> ikhlas dari aku tau...noor shazwanie...cehh3... :P 

No comments: