blog si budak monteL

bukan mudah untuk mencapai ape yang kite ingin kan...usaha dan teros berusaha ! sayang kamu yang menyokong dan menjadi back bone saya selame nie...LoveLoveLove kamu poeber-poeber !!

Wednesday 12 October 2011

Permulaan diari bLog ini........!


Salam too all my guest yg singgah di blog aku nie... (:


actually, aku tak tahu pon nak create blog nie,tah ape gupe nye lah blog aku nie :(
hmmmm~
memang malas aku nk create kalau bukan di sebab kan 
salah satu assg aku tanggungjawab aku kene buat..haha !
tapi akhir nyer aku berjaya siap kan juga bende alah nie...

BESH gak buat wlaupun sengal sendi aku nie duk ngadap bende nie jerk...hehe
bak2 design nie yang leceh nie..aku main search jerk kt google.....
..........................................................................................................................
tengok owg lain nyer blog yg dh mahir 2 cun2 je kn... jlouse2..HAHA !
tapi cukup la sekadar nie je yg mampu aku siap kn dulu.........
hari demi hari aku akn perbahru kan lagi ye.....

so, miss sy dh siap ini blog..... cun tak ?? hehehehe..


...ngeh3...(◕‿◕✿)




No comments: